vējstikla tīrītājs a102s
BOSCH
Bosch vēsture.Robert Bosch GmbH ir uz tehnoloģijām balstīts uzņēmums, kuru 1886. gadā nodibināja Roberts Boschs Štutgartē, Vācijā.
Robert Bosch GmbH ir pasaulē lielākais automobiļu detaļu piegādātājs. Uzņēmumam ir biznesa attiecības ar gandrīz visiem ar automobiļiem saistītajiem uzņēmumiem pasaulē.
Populārākie Bosch akumulatoru modeļi ir S5 013, S5 008, S5 015, S5 010, S5 007, S4 005
pirmais lielais jauninājums: magneto sistēma
- 1897. gadā Bosch veica īstu izrāvienu, pielāgojot magneto sistēmu automobiļu rūpniecības vajadzībām. Magneto sistēma bija mūsdienu aizdedzes sistēmas priekštecis, nodrošinot precīzu un drošu aizdedzi iekšdedzes dzinējos. Tas bija revolucionārs sasniegums, kas palīdzēja Bosch acīmredzami atšķirties no konkurentiem un lika pamatus uzņēmuma starptautiskajiem panākumiem.
20. gadsimta sākums: starptautiskā ekspansija
- 1901. gadā Bosch atvēra savu pirmo rūpnīcu Štutgartē, lai apmierinātu pieaugošo pieprasījumu pēc saviem produktiem. 1906. gadā uzņēmums jau bija pilnībā starptautisks, eksportējot savu produkciju uz daudzām Eiropas valstīm un ASV. 20. gadsimta 20. gados Bosch sāka ražot arī citus automobiļu rūpniecībai svarīgus komponentus, tostarp apgaismes sistēmas un signalizācijas ierīces.
pēckara atveseļošanās un izaugsmes periods
Pēc Otrā pasaules kara Bosch saskārās ar lielu pārbūves nepieciešamību, jo liela daļa no tās ražošanas bāzes bija iznīcināta. taču uzņēmums ātri atguvās un pārorientējās uz inovācijām. 1951. gadā Bosch laida klajā pirmo dīzeļdegvielas iesmidzināšanas sūkni vieglajiem automobiļiem. 60. gados Bosch kļuva par pionieri elektronisko sistēmu jomā, izstrādājot elektroniskās aizdedzes sistēmas un vēlāk arī degvielas iesmidzināšanas sistēmas.
ABS sistēma un elektronikas revolūcija
-
1978. gadā Bosch ieviesa pasaulē pirmo elektroniski vadāmo bremžu pretbloķēšanas sistēmu (ABS). Tas bija nozīmīgs solis uz priekšu drošības uzlabošanā un padarīja Bosch par inovāciju etalonu automobiļu rūpniecībā. Vēlāk Bosch turpināja attīstību drošības jomā, ieviešot arī ESP (elektroniskā stabilitātes kontrole) un vairākas vadītāja palīdzības tehnoloģijas.
-
un deviņdesmitajos gados Bosch paplašināja savu darbību elektronisko komponentu un sensoru izstrādē, kas padarīja automašīnas viedākas un efektīvākas. Uzņēmums arī sniedza ieguldījumu videi draudzīgu tehnoloģiju, piemēram, katalītisko neitralizatoru un izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēmu attīstībā.
Bosch šodien: digitalizācija un e-mobilitāte
Šobrīd Bosch ir autobūves nozares digitalizācijas un elektrifikācijas līderis. Uzņēmums izstrādā risinājumus pašbraucošām automašīnām, viedajām vadītāja palīgsistēmām un elektromobiļu uzlādes stacijām. Bosch sniedz ieguldījumu arī videi draudzīgās tehnoloģijās, izstrādājot elektromotorus, akumulatoru vadības sistēmas un zaļās degvielas risinājumus.
Bosch autobūves nozarē šodien vairāk nekā jebkad agrāk koncentrējas uz inovācijām, ilgtspējību un nākotnes tehnoloģijām. Šī apņemšanās ir palīdzējusi uzņēmumam saglabāt vadošās pozīcijas un simbolizē Roberta Boša sākotnējo vīziju: "Labāk zaudēt naudu nekā uzticēties."
kopsavilkums
Bosch vēsture autobūves nozarē ir iedvesmojošs stāsts, kas parāda, kā inovācijas, kvalitāte un apņemšanās ievērot vērtības var radīt panākumus. No pirmajām magneto sistēmām līdz mūsdienu pašpiedziņas un elektriskajiem risinājumiem Bosch ir bijis pionieris, kas ir ietekmējis autobūves nozares attīstību un veidojis tās nākotni.
Piegādes veids

Stiklu tīrītāju uzstādīšana, dažādi adapteri
