K-seal dzesēšanas sistēmas noplūdes aizbāznis 236ml

10,30€
14,70€ -30%
Piegādes laiks mājas 3-4 darba dienas
PIEVIENOT PIRKUMA GROZAM
Produkta ID 1123643
Kods: W68017
Zīmols: Dunlop
https://i.ak24.ee/mf/medium/dunlop.jpg

Dzesēšanas sistēma nav jāiztukšo vai jāizskalo. Vienkārši sakratiet pudeli, pievienojiet šķidrumu dzesēšanas šķidrumam un iedarbiniet dzinēju kā parasti.
K-seal uzlabotajā sastāvā ir izmantotas keramikas mikrošķiedras ar dažāda izmēra vara daļiņām, lai nodrošinātu ātru un pastāvīgu blīvējumu lielākajai daļai caurumu vai plaisu dzesēšanas sistēmā, kuru izmērs nepārsniedz 0,75 mm.
Īpašais ķīmiskais sastāvs spēj ieplūst tik smalkās plaisās, kas pat nav redzamas ar neapbruņotu aci, veidojot ārkārtīgi spēcīgu blīvējumu. Plaisa vai caurums faktiski tiek aizpildīts no augšas uz leju ar K-Seal formulu, kā rezultātā tiek nodrošināta pilnīga "metināšana" un pastāvīgs remonts. K-Seal sastāvā esošais varš ne tikai veicina remonta izturību, bet arī palīdz vadīt siltumu caur plaisu vai caurumu. Tas novērš karstos punktus, kas parasti veidojas, veicot nemetālisku remontu.
K-Seal var atstāt dzesēšanas sistēmā un novērsīs noplūdes, ja tās rodas. Jūs pat nepamanīsit, ka problēma pastāv. Faktiski K-Seal ir ideāli piemērots dzinēju pārbūvei. Bieži var parādīties mikroplaisas, kuras pēc remonta pabeigšanas paliek nepamanītas. K-Seal pievienošana dzesēšanas sistēmai uzreiz pēc remonta, kā arī pēc katras dzesēšanas šķidruma maiņas nodrošina visu noplūžu noblīvēšanu, tādējādi izvairoties no laikietilpīga un dārga remonta.
K-Seal ir īpaši izstrādāts, lai pastāvīgi noslēgtu dzinēja bloka un galvas plaisas. Šis unikālais produkts tiek garantēts, ka tiks sajaukts ar visiem dzesēšanas šķidrumiem un antifrīziem uz glikola bāzes. K-Seal var izmantot arī, lai aiztaisītu caurumus un plaisas galvas blīvēs, radiatorā, sildītāja kodolā, dzesēšanas šķidruma līnijās, ūdens sūkņa korpusā un citās dzesēšanas sistēmas metāla daļās gan benzīna, gan dīzeļdzinējos. K-Seal nenoblīvē ūdens–eļļas noplūdes vai eļļas–ūdens noplūdes. Lai tas pareizi darbotos, tam ir jānoplūst atmosfērā.

Dunlop

Dunlopi rehve toodetakse nii Jaapanis kui ka Euroopa liidus
1888 
John Boyd Dunlop's son is struggling to ride his tricycle. He is riding it because he has a heavy cold, for which a doctor has prescribed a very unusual cure: cycling. To make the child's ride more comfortable, Boyd fits his tricycle with tires made of canvas bonded with liquid rubber. Boyd patents what turns out to be a very big idea.
1889 Cyclist Willie Hume is the first to adopt Boyd's invention for racing, winning a slew of events. It's the start of Dunlop's legendary run of racing success.
1902 Dunlop wins the grueling Paris-Vienna race.
1922 First Dunlop tire using steel rods and canvas casing provides triple the service life of other tires used until then