keramizera dzinēja aizsardzības līdzeklis

22,60€
Piegādes laiks mājas 3-4 darba dienas
PIEVIENOT PIRKUMA GROZAM
Produkta ID 1278130
Kods: CS CERAMIZER
Zīmols: CERAMIZER
(dzinējs) keramizers cs - četrtaktu benzīna, dīzeļa un LPG dzinējiem

sastāvs, kas atjauno un aizsargā visu veidu četrtaktu dzinējus.

Produkta apraksts
ceramizer® cs ir preparāts dzinēja berzes virsmu atjaunošanai un aizsardzībai pret nodilumu. to var izmantot visu veidu četrtaktu dzinējos.

dzinējs tiek reģenerēts transportlīdzekļa normālas darbības laikā, mehānisma demontāža nav nepieciešama. vienīgā nepieciešamā darbība ir preparāta pievienošana dzinēja eļļas iepildīšanas kakliņam. keramiskā piedeva eļļā veido īpašu keramiski-metāla pārklājumu, kas aug vietās, kur metāla daļas berzē. īpaši intensīvu efektu var novērot visvairāk nolietotajās vietās.

motoreļļas gatavošanas laikā izveidotais aizsargslānis novērš visas dzinēja deformācijas un mikrobojājumus. Ceramizer® izmantošana ļauj sasniegt efektu, kas līdzīgs papildu materiāla slāņa mikrometināšanai vietās, kam raksturīgs vislielākais nodilums. aizsargslāņa veidošanās ilgst līdz ir nobraukti aptuveni 1500 km.

kāpēc ir vērts izmantot ceramizer® cs dzinēja reģenerācijas preparātu?
motora daļas, kas pakļautas berzes spēkiem, tiek reģenerētas un kļūst līdz 5 reizēm stiprākas.
degvielas patēriņš ir ievērojami samazināts. novērotais ietaupījums svārstās no 3-15%.
dzinējs darbojas klusāk un stabilāk, un transportlīdzeklis pārvietojas dinamiskāk.
ievērojami samazinās motoreļļas patēriņa parādība.

dzinēja reģenerācija
mazāks degvielas patēriņš
eļļas patēriņš
samazinot eļļas patēriņu
klusa motora darbība

Kā izmantot

eļļas daudzums dzinējā [l]: 2-8l 9-16l 17-24 l 25-33l
nobraukums: 5-50 tūkstoši km 0,5 deva 1 deva 2 devas 3 devas
nobraukums: 50-300 tūkstoši km 1 deva 2 devas 3 devas 4 devas
nobraukums: >300 000 km 2 devas 3 devas 4 devas 5 devas


Augstākā ceramizer® lietošanas efektivitāte tiek sasniegta, stingri ievērojot ieteikumus un norādījumus.
nemainiet eļļu visa keramizācijas procesa laikā (1,5 tūkstoši km vai 25 dzinēja stundas). nomainiet eļļu standarta maiņas datumā (ar nosacījumu, ka varat uzturēt 1500 km, kas nepieciešami keramizeram, lai pabeigtu procesu).
ceramizer® var jaukt ar jebkura veida eļļu un izmantot visu veidu iekšdedzes dzinējiem: benzīna, dīzeļdzinējiem ar: bloka sprauslām, Commonrail tiešo iesmidzināšanu, sērijas un sadales sūkņiem, kā arī gāzes dzinējiem, turbokompresoru, izplūdes katalītisko neitralizatoru un lambda zonde.
nepietiekami novērtēta keramizera deva nedod gaidītos ārstēšanas rezultātus.
pārmērīga (piemēram, dubultā) ceramizer® deva neizraisa blakusparādības, tikai palielinās ārstēšanas ilgums.
ļoti nolietota dzinēja gadījumā (nodilums virs 85%), keramizera deva jāpalielina par 50%. ja patērē eļļu vairāk par 0,4 l/1000 km, arī ceramizer® deva jāpalielina līdz divas reizes lielākai par pamatdevu. tas ir saistīts ar palielināto vietu skaitu, kur keramizeram ir jāaizpilda noberztā virsma.
motoriem, ko izmanto motosportā un ekstremālos ekspluatācijas apstākļos, ceramizer® devu ieteicams dubultot, salīdzinot ar tabulā norādīto daudzumu. ātrākiem rezultātiem iesakām izmantot ceramizer csx.
komplektā ietilpst:
viens dozators ar viegli šķīstošu preparātu eļļā ar tīro svaru 4 g.
šo rokasgrāmatu.
ieteikumi:
Lai apstiprinātu ceramizer® efektivitāti, mēs varam izmērīt kompresijas spiedienu (pirms un pēc apstrādes) dzinēja cilindros.
Mēs iesakām produktu lietot katrā darbības posmā, vēlams uzreiz pēc eļļas maiņas, lai ceramizer® darbotos pēc iespējas ilgāk (līdz nākamajai eļļas maiņai), ja visas daļiņas pēc uzklāšanas netika uzreiz izmantotas metāla apstrādei (lietojot produktu profilaktiskos nolūkos, ar labu motora stāvokli).
mēs iesakām ceramizers® izmantot galvenokārt kā preventīvu pasākumu, lai aizsargātu dzinēju no berzes, ievērojami pagarinot tā kalpošanas laiku un bez traucējumiem. pārāk ilga produkta lietošanas aizkavēšana var izraisīt neatgriezenisku dzinēja efektivitātes zudumu bez nepieciešamības veikt invazīvu kapitālremontu.
ceramizers® var izmantot ar visu veidu eļļām un visu veidu iekšdedzes dzinējiem: benzīna, gāzes, dīzeļa dzinējiem ar: bloka inžektoriem, kopējās tvertnes tiešo iesmidzināšanu, secīgiem un sadales sūkņiem, turbokompresoru, izplūdes katalītisko neitralizatoru, dpf vai fap filtrs, lambda zonde. .
atcerieties - nemainiet eļļu pilnas apkopes laikā (1500 km).
izmantojiet dzinēja sagatavošanu ar ceramizer® transmisijai, aizmugurējām asīm, stūres pastiprinātājam un degvielas kondicionētājam. visi šie elementi, piemēram, dzinējs, nolietojas berzes dēļ.
preparātu var izmantot jebkuru rūpniecisko iekārtu un iekārtu iekšdedzes dzinējos pēc iepriekšējas konsultācijas ar ceramizer® ražotāju.

uzsildiet dzinēju līdz darba temperatūrai 80-90°C (piem., pēc braukšanas vai pēc dzinēja tukšgaitas vismaz 10 minūtes).
izslēdziet dzinēju.
noskrūvējiet eļļas iepildīšanas vāciņu un ievadiet dozatoru eļļas iepildīšanas atverē. ja mums ir neparasta eļļas ieplūde (piemēram, padeves līnija), kur nevar pievienot sastāvu tieši eļļai, vai pastāv iespēja, ka sastāvs nesasniegs eļļu, lai ar to sajauktu, mēs iesakām sajaukt ceramizer®. ar nelielu daudzumu eļļas, pirms ielej to dzinējā un pēc tam uzklāj to.
aizveriet eļļas iepildīšanas vāciņu.
iedarbiniet dzinēju un ļaujiet transportlīdzeklim darboties tukšgaitā 15 minūtes (mēs vēlamies, lai produkts sajauktos).
iedarbinām transportlīdzekli un braucam apmēram 20 km (turpinām jaukt produktu, šoreiz ar lielāku ātrumu).
keramikas-metāla slāņa veidošanās turpinās līdz 1500 km. šajā laikā nemainiet eļļu (daļiņām ir nepieciešams laiks, lai metāls izkausētu).
(6a) motoriem, kuru darbība ir izteikta darba stundās (mth), dzinējam jādarbojas 0,5 mēnešus.
(7.a) Motoriem, kuru darbs ir izteikts darba stundās (mth), kopā jāizmanto 25 mēneši pēc uzklāšanas un 0,5 mēneši darba, līdz ir pilnībā pabeigts berzes pāru keramikas process.
ja tiek lietots lielāks preparāta daudzums (piem., 2 devas), ieteicams lietot pirmo devu (saskaņā ar pievienoto instrukciju) un pēc tam, nobraucot aptuveni 500 km, tajā pašā laikā ievadīt otro (nākamo) devu. laiks. veidā (tas palielina keramikas metāla veidošanās efektivitāti berzes zonās).
komentāri:

ja iepriekš esat lietojis eļļas piedevas (ar molibdēnu vai teflonu), pirms ceramizer® lietošanas ieteicams nomainīt eļļu un izmazgāt dzinēju. pretējā gadījumā ceramizer® apstrādes efektivitāte samazināsies un keramizēšanas laiks palielināsies.
mehānisku dzinēja bojājumu gadījumā (piem., saplaisājis vai iestrēdzis virzuļa gredzens, noplūduši vārsti, dziļi skrāpējumi cilindra čaulā u.c.), defekti ir jānovērš un pēc tam jāapstrādā ar keramizeru®.
ja dzinējam nepieciešams kapitālais remonts, nobrauciet 1000-3000 km no kapitālā remonta un tikai tad izmantojiet ceramizer®.
ceramizer® neatjauno vietas, kur gumija vai plastmasa berzē metālu.
ja dzinējs ir aprīkots ar centrbēdzes eļļas filtru, filtrs pirms ceramizer® lietošanas ir jāiztīra un apstrādes laikā vislabāk to atvienot no eļļas ķēdes, izmantojot apvada cauruli (ja tas ir konstruktīvi iespējams). šāda veida filtrā preparāta daļiņas mēdz nosēsties un līdz ar to ievērojami mazāks daudzums sasniedz berzes virsmu.
dozatori/šļirces ar nelielu noplūdi no virzuļa apakšas arī tiek uzskatīti par pareizi piepildītiem.
drošība:
produkts ir drošs saskaņā ar pašreizējiem el standartiem.
ceramizer® jāuzglabā temperatūrā, kas zemāka par +40 o c. ja uzglabāšanas temperatūra pārsniedz +40 o c, produkts var nosēsties, tad drošai lietošanai preparāts jāsakrata un jāatdzesē līdz temperatūrai zem +40 o c.
ceramizer® neaizsprosto eļļas filtrus vai eļļas kanālus.
ceramizer® nesatur teflonu vai molibdēnu.
makrodaļiņu filtrs ir ar metāla vai keramikas šķiedrām pildīta metāla kanna, uz kuras nosēžas un noteiktos transportlīdzekļa ekspluatācijas apstākļos izdeg sodrēju daļiņas. ceramizer® nemaina eļļas reoloģiskos parametrus, neizraisa kvēpu daļiņu, sulfāta pelnu, fosfora un sēra veidošanos, tāpēc tas neietekmē dpf/fap darbību un var droši lietot dzinējos ar vai bez dpf vai fap.
pasargāsim preci no bērnu piekļuves.

Papildus informācija