motul 8100 eco-lite 5w30 1l pilna sintētika

11,20€
14,00€ -20%
Piegādes laiks mājas 3-4 darba dienas
PIEVIENOT PIRKUMA GROZAM
Produkta ID 369239
Kods: MT842111
Zīmols: Motul
https://i.ak24.ee/mf/medium/motul.jpg
Motul 8100 Eco-lite 5W-30
Degvielu taupoša benzīna dzinēja smērviela
100% sintētisks

100% sintētiska degvielu taupoša dzinēja eļļa, kas īpaši izstrādāta jaunākajiem benzīna dzinējiem, vai nu ar atmosfēru (bez turbo) vai ar turbokompresoru, ar netiešu vai tiešu iesmidzināšanu. paredzēts lietošanai ar zemas berzes un zemas HTHS (augstas temperatūras augstas bīdes) viskozitātes (≥ 2,9 mPa.s) eļļu.

Piemērots moderniem benzīna dzinējiem, kuriem nepieciešama viskozitātes klase 30 un degvielu taupoša smēreļļa (API SP-RC, API SP un/vai ILSAC GF-6a standarti).

Apstiprināts GM-dexos1 ™ GEN2 visiem jaunajiem GM benzīna dzinējiem, kuriem nepieciešams šis apstiprinājums: BUICK, CADILLAC, CHEVROLET, GM, GMC, OPEL un VAUXHALL.
Savietojams ar katalītiskajiem neitralizatoriem.
Šāda veida eļļa var nebūt piemērota lietošanai dažos dzinējos. Ja rodas šaubas, izlasiet lietotāja rokasgrāmatu.

STANDARTI
API SP-RC
ILSAC GF-6a
TIPA APSTIPRINĀJUMI
GM dexos1 ™ GEN2 ar numuru D10577HI011
MĀKSLAS STĀVOKLIS CHRYSLER MS-6395
FORD WSS M2C 929-A / 946-A / 946-B1
GM 4718M / 6094M
FIAT 9.55535-CR1
IETEIKUMI
Benzīna dzinēji: ACURA, CHRYSLER, DODGE, FORD, GENESIS, HONDA, HYUNDAI, INFINITI, KIA, LEXUS, MAZDA, MITSUBISHI, NISSAN, SUBARU, TOYOTA, FIAT...
API SP standarts ir pilnībā savietojams ar API SN prasībām un visām iepriekšējām API. API SP-RC "resursu saglabāšanas" specifikācija ir vēl prasīgāka nekā iepriekšējās.
API SP smērvielas nodrošina izcilu oksidācijas izturību, uzlabotu aizsardzību pret nogulsnēm, dzinēja tīrību, aizsardzību pret nodilumu un uzlabotu veiktspēju aukstā temperatūrā.
Papildus tam, ka API ir saderīga ar atpakaļejošu spēku, API salīdzināja API SN un API SN Plus ar SP standartu
piedāvā augstāku veiktspēju un pievieno aizsardzību pret LSPI (Low-Speed ​​​​Pre-Ignition - Low RPM Detonation) pat mazākos tiešās iesmidzināšanas turbo benzīna dzinējos.
ILSAC GF-6a, kura pamatā ir API SP specifikācija, ir vēl stingrāka viskozitātes pakāpes 20. smērvielu standartam, īpaši degvielas ekonomijas ziņā. Prasības zemas
viskozitātes smērviela no "degvielas ekonomijas" puses, kā arī garāki eļļas maiņas intervāli ir vēl vairāk paaugstinājuši prasības virzuļa/gredzena tīrībai, blīvējuma savietojamībai un samazinātām fosfora pēcapstrādes sistēmām. ILSAC GF-6a specifikācija nodrošina perfektu dzinēja aizsardzību, izmantojot benzīnu, kas satur līdz 85% etanola (E85).
GM dexos1™ standarts ir piemērots visiem GM benzīna dzinējiem no 2011. gada modeļa
jo jums ir nepieciešama apstiprināta dexos1 smērviela (izņemot apkopes darbus Eiropā). Specifikācija GM dexos1™ ir paredzēts lietošanai ar benzīna dzinējiem un aizstāj GM-LL-A-025, GM 6094M un GM 718M. GM dexos1 ™ ir arī saderīgs ar transportlīdzekļiem ar benzīna dzinēju pirms 2011. gada.

GM ir izstrādājis savu dexos1™ standartu eļļām, lai nodrošinātu augstu termisko stabilitāti un
nodrošinātu izcilu pretestību pat augstā temperatūrā, lai novērstu melnās dūņas un viskozitātes palielināšanos, ko var izraisīt sadegšanas atlikumu radītie sodrēji.
Tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējiem ar turbokompresoru ir zināms nejaušas priekšaizdedzes risks sadegšanas kamerās. Šāda veida nejauša, neparasta sadegšana ir līdzīga metāla troksnim, kas nāk no sadegšanas kameras, un dažkārt ir saistīta ar īslaicīgu enerģijas zudumu.
Šī parādība, kas pazīstama kā Low Speed ​​​​Pre-Ignition LSPI jeb troksnis, rada ļoti augstu spiediena palielināšanos sadegšanas kamerā, kas var izraisīt virzuļa bojājumus un galu galā -
dzinēja iznīcināšana. Jaunākās paaudzes mazākiem benzīna dzinējiem, kas aprīkoti ar tiešās iesmidzināšanas sistēmām un turbokompresoriem, GM ir izstrādājis standartu dexos1 ™ GEN2, lai nodrošinātu šo benzīna dzinēju perfektu integritāti un novērstu neparastas sadegšanas risku.

Turklāt API SP standarts lieliski aizsargā šo LSPI prasību perfektai aizsardzībai
tiešās iesmidzināšanas turbo benzīna dzinēji.

Daži ražotāji pieprasa API SP-RC, API SP, API SN, SNRC, SN Plus un ILSAC GF-6a vai GF-5 smērvielas saviem jaunākajiem benzīna dzinējiem, lai nodrošinātu maksimālu veiktspēju un
izturību. CHRYSLER Spec MS-6395 (GF-4 līmenis), FORD WSS M2C 929-A (GF-4
līmenis), FORD M2C 946-A (GF-5 līmenis) un FORD WSS M2C 946-B1 (GF-5, SN-RC un SN Plus
līmeni) atspoguļo šādas prasības.

FCA grupā (Fiat Chrysler automašīnas) FIAT specifikācija 9.55535-CR1 atspoguļo šo CHYSLER MS-6395-e specifikāciju Fiat.

Citi MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 iespējamās izmantošanas piemēri ražotājiem, kuri meklē degvielas ekonomiju: HONDA, SUBARU un TOYOTA benzīna dzinēji.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 atbilst visām šīm ļoti augstajām veiktspējas prasībām
un izturību, ko nosaka GM, ieskaitot pilnīgu saderību, īpaši dexos1 ™ standartam
ar biodegvielu, piemēram, šķidrā gāze (sašķidrinātā naftas gāze LPG), saspiesta dabasgāze (saspiesta gāze CNG) un
bioetanolu (ja pieejams stacijā), izmantojot etanolu-biodegvielu ar maisījuma attiecību līdz 85%
(Bioetanols - E85).

MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 piedāvā augstas eļļošanas īpašības, aizsardzību pret nodilumu un augstu
temperatūras izturība labākam eļļas patēriņa kontrolei, uzlabo eļļas plūsmu un palaišanu
ātrāks eļļas spiediena pieaugums, ātrāka uzsilšana, ātrāka darba temperatūras sasniegšana un mazāks degvielas patēriņš.
Videi draudzīga šāda veida eļļa palīdz samazināt degvielas patēriņu un tādējādi samazina siltumnīcefekta gāzu (CO2) emisijas.

Eļļas maiņas intervāls: saskaņā ar ražotāja ieteikumiem.
MOTUL 8100 Eco-lite 5W-30 var sajaukt ar sintētiskām vai minerāleļļām.
Pirms lietošanas vienmēr izlasiet transportlīdzekļa īpašnieka rokasgrāmatu vai rokasgrāmatu.