motul tekma ultima+ 5w30 5l 100% sint.

45,10€
Piegādes laiks mājas 4-5 darba dienas
PIEVIENOT PIRKUMA GROZAM
Produkta ID 986795
Kods: MT110963
Zīmols: Motul
https://i.ak24.ee/mf/medium/motul.jpg
PILNĪGI SINTĒTISKA
APRAKSTS
TEKMA ULTIMA+ 5W-30 ir sintētiska smērviela jaunākās paaudzes dīzeļdzinējiem ar turbokompresoru.
APPS
TEKMA ULTIMA+ 5W-30 ir īpaši izstrādāts jaunākās paaudzes kravas automašīnām, autobusiem, celtniecības tehnikai, lauksaimniecības tehnikai, stacionāriem dzinējiem un laivu dzinējiem, kas darbojas ar degvielu ar zemu sēra saturu (≤ 50 ppm).
Zemas emisijas turbodīzeļa tiešās iesmidzināšanas dzinēji, kas atbilst Euro III, Euro IV, Euro V vai Euro VI emisiju standartiem, aprīkoti ar EGR sistēmu (izplūdes gāzu recirkulācija) un/vai SCR sistēmu (selektīvā katalītiskā samazināšana) un ar vai bez DPF ( Dīzeļdegvielas daļiņu filtrs), kas darbojas ļoti sarežģītos slodzes un apkopes apstākļos,
nepieciešama ACEA E6 motoreļļa, "Low SAPS" ar samazinātu sulfātu pelnu (≤ 1,0%), fosforu (≤ 0,08%) un sēru (≤ 0,3%).
Var izmantot arī kā vienu smērvielu jaunās un vecās paaudzes dzinēju parkam.
PRIEKŠROCĪBAS
■ Disperģējošas un antioksidācijas īpašības: aizsardzība pret kvēpu uzkrāšanos un eļļas filtra aizsērēšanu.
■ Augstākais pretnodiluma līmenis: aizsardzība pret urbuma pulēšanu.
■ Lielisks mazgāšanas līdzekļa līmenis: virzuļa tīrība un virzuļa rievas nosēdumu kontrole.
■ Aukstās temperatūras viskozitātes pakāpe samazina nodilumu aukstā temperatūrā, vieglu iedarbināšanu.
■ Pretkorozijas, pretrūsas, pretputu.

Lieljaudas dīzeļdzinēji, kas atbilst Euro IV, Euro V vai Euro VI emisijas standartiem, ir aprīkoti ar jutīgām izplūdes gāzu pēcapstrādes sistēmām:
– Sērs un fosfors kavē katalītisko neitralizatoru darbību un var sabojāt katalītiskos komponentus: neefektīva izplūdes gāzu attīrīšana.
– Sulfētie pelni aizsprosto dīzeļdegvielas daļiņu filtrus: īsāks DPF kalpošanas laiks, pārmērīgs degvielas patēriņš un dzinēja jaudas zudums.
ACEA E6 standarts ir paredzēts smērvielām, kas paredzētas lietošanai ar DPF aprīkotos kravas automašīnu dzinējos.
Samazināts SAPS (sulfātu pelnu, fosfora un sēra) saturs pagarina DPF kalpošanas laiku un novērš DPF aizsērēšanu.
API CJ-4 veiktspēja nodrošina aizsardzību un ilgmūžību dzinējiem, kas aprīkoti ar EGR sistēmām.
STANDARTI / APSTIPRINĀJUMI / IZPILDES LĪMENIS
TEK ULTIMA+ 5W30 atbilst šādiem standartiem:
■ ACEA — E4 / E6 / E7 / E9 (E7 aizstāj E5 un E3)
■ API — CJ-4

TEK ULTIMA+ 5W30 saņēma apstiprinājumu:
■ VĪRIETIS — 3677
■ VĪRIETIS — 3477
■ VĪRIETIS — 3271-1
■ VĪRIETIS — 3575
■ MERCEDES-BENZ - MB stiprinājums 228.51
■ MACK - EO-O Premium Plus
■ RENAULT TRUCKS - RVI RLD-3
■ SCANIA - maz pelnu
■ VOLVO — VDS-4
■ VOLVO — VDS-4.5
TEK ULTIMA+ 5W30 atbilst vai pārsniedz visizplatītākās specifikācijas un OEM prasības:
■ CATERPILLAR - ECF-3
■ CUMMINS — CES 20081
■ DETROIT DIESEL — DDC PGOS 93K218
■ DEUTZ — DQC-IV LA
■ IVECO — 18-1804 TLS E6
■ MTU - tips 3.1
■ VOLVO — VDS-4.5