Yato yt-0674 universālais vakuumsūknis 22 gab.

46,00€
Piegādes laiks mājas 3-4 darba dienas
PIEVIENOT PIRKUMA GROZAM
Produkta ID 513942
Kods: YT-0674 YATO
Zīmols: YATO
https://i.ak24.ee/mf/medium/yato.jpg
Vakuuma sūknis ir daudzfunkcionāla ierīce, ko izmanto, lai diagnosticētu automobiļu un tehnoloģiju sistēmas, kuru darbības pamatā ir spiediens vai zems spiediens. Tas ir aprīkots ar piederumiem, kas ļauj izmantot gandrīz jebkurā dzinējā vai sistēmā.
YT-0674 sūknis ir aprīkots ar slēdzi, kas atkarībā no stāvokļa ļauj izveidot vakuumu vai spiedienu.
Pārslēdzot sūkņa izvadu, sūknēšanas laikā tiks atbrīvots vakuums. Sviras pārslēgšanas pārnesums sūknēšanas laikā rada spiedienu.
Mērīšanas diapazons: -1 līdz 3 bāri
Paredzētais lietojums/pielietojums
Izmantojot sūkni, varat veikt arī šādu sistēmu un sistēmu diagnostiku:
Datorizēta dzinēja vadība:
- barometriskā spiediena sensors (BARO)
- PVC sistēma
- izplūdes gāzu recirkulācija (EGR)
- biezas plēves spiediena sensori (MAP)
Aizdedzes sistēma:
- negatīvās aizdedzes atlikšana
- aizkaves skava: SDV, RCV
Bremžu sistēma:
- klasiskās bremzes
- ABS bremzes
- pneimatiskās bremzes
- bremžu šļūtenes
- bremžu pastiprinātājs
Citas sistēmas:
- gaisa kondicionēšana
- kruīza kontrole
- degvielas tvertne un degvielas sistēma
- vakuuma durvju aizvēršanas sistēma
Kā izmantot
Izplūdes gāzu recirkulācijas (EGR) sistēmas diagnostika
EGR sistēmas vārsts ir tāda vārsta piemērs, kuru iedarbina negatīvs spiediens. Ja nav vakuuma, vārsts aizveras un vārsta izejas neiznāk. Kad vārstam tiek pievienots vakuums, tas atveras, ļaujot izplūdes gāzēm pārstrādāt.
Biezās plēves spiediena sensoru (MAP) diagnostika.
• Uzstādiet sūkni un rezervuāra sistēmu, piemēram, bremžu kluču atgaisošanai, un pēc tam pievienojiet sensoru vakuuma savienojumam.
• Spiediet sūkņa sviru, līdz adata rāda -0,5 bārus. Pārtrauciet sūknēšanu un skatieties kursoru, tam jābūt nekustīgam. Ja kursors pārvietojas, tas nozīmē, ka MAP sensors ir bojāts.
• Darbības laikā MAP sensors nosūta atgriezeniskās saites signālus uz vadības datoru. Signāla frekvence ir 85-160 Hz atkarībā no vakuuma līmeņa. Frekvences mērīšanai nepieciešams frekvences mērīšana, tā jāpievieno saskaņā ar sensora un mērierīces norādījumiem.
Bremžu pašizgāzēju atgaisošana.
• Pārliecinieties, vai bremžu sistēmas izplešanās tvertne ir pilna ar šķidrumu līdz nominālajai ietilpībai.
• iekāpšana ūdenī šādā secībā:
- galvenais cilindrs, ja tas ir aprīkots ar vārstu
- bremžu kluči secībā, kas ir vistuvāk vistālāk no galvenā cilindra
• Pievienojiet īso šļūteni savienojumam sūkņa kameras apakšā.
• Aizveriet sūkņa tvertni ar vāku.
• Savienojiet vāka savienojumus ar garām elastīgām šļūtenēm. Vienam garās šļūtenes galam jābūt savienotam ar sūkni, bet otram - ar bremžu suporta vārstu (vārstiem). Ja nepieciešams, izmantojiet adapteri.
• Sūkņa tvertnē rodas negatīvs spiediens, nospiediet sūkņa sviru 10-15 reizes.
• Atskrūvējiet eņģes vārstu par 1/4 - 1/2 apgriezienu, lai sūkņa tvertne būtu piepildīta ar šķidrumu līdz apmēram 5 cm augstumam. Pievelciet elpošanas vārstu.
• Atvienojiet sūkņa šļūteni no vārsta, elpošanas aparāts ir pabeigts.
• Pirms procedūras atkārtošanas nākamajā atgaisošanas spailē iztukšojiet bremžu šķidruma sūkni un uzpildiet bremžu šķidrumu līdz bremžu sistēmas nominālajam līmenim.
22 daļas