Mergi degvielas piedeva 2x15ml (uz 120 litriem)

6,80€
7,10€ -5%
Piegādes laiks mājas 3-4 darba dienas
PIEVIENOT PIRKUMA GROZAM
Produkta ID 540040
Kods: MERGI 30
Zīmols: Mergi

renergi ir mergi degšanas katalizatora ražotājs. sapludināšana veicina degšanu, samazinot aizdegšanās aizkavēšanos sadegšanas procesā. šī rādītāja uzlabošana rada dažādus labvēlīgus efektus, piemēram, samazinātas uzturēšanas izmaksas, degvielas ietaupījums un emisiju samazināšanās.

renergi as ir norvēģu uzņēmums, kas nodarbojas ar degvielas aizdedzes izpēti kopš 70. gadiem. rezultātā ir pabeigta sadegšanas katalizatora sapludināšana. šis katalizators uzlabo degvielas kvalitāti, tādējādi tiek atbrīvots vairāk enerģijas, samazinās ogļūdeņražu atlikumi un paliek tīrāki. tas ir nemetālisks katalizators.
mergi degšanas katalizators samazina degvielas aizdegšanās aizkavēšanos, kas palielina sadegšanas efektivitāti. tas savukārt, pirmkārt, samazina uzturēšanas izmaksas (retāk plīst un ne tik bieži iestrēgst virzuļa gredzeni, gredzenu un cilindru uzliku nodilums, turbokompresoru un katalizatoru piesārņojums u.c.), kā arī samazinās degvielas patēriņš. tas arī ļauj izmantot zemākas kvalitātes degvielu un samazina co, nox un hc emisijas. mergi uzlabo tādu degvielu kā smagās degvielas, kuģu dīzeļdegvielas, gāzeļļas, benzīna, automobiļu dīzeļdegvielas sadegšanu. to var izmantot dzinējos, ko izmanto gan jūrā, gan uz sauszemes, kā arī katlos.
lauka un laboratorijas testi ir veikti šādās iestādēs: det norske veritas, fueltech, Vroclavas Tehnoloģiju universitāte, marintek, Delftas Tehnoloģiju universitāte, Jaunais Sulzer Diesel. Renerg rīcībā ir arī piegādes uzņēmumu veikto pārbaužu dati. Ciktāl tas attiecas uz kvalitātes kontroli, apvienoto sadegšanas katalizatoru nepārtraukti pārbauda Zviedrijas nacionālais testēšanas un pētniecības institūts.
fakti:
1.samazina degvielas aizdegšanās aizkavēšanos par 8,8% smagajām degvielām un 10% vieglajām degvielām
2.samazina izplūdes gāzu temperatūru līdz diapazonam no 15°C – 40°C
3.samazina apkures izmaksas līdz pat 10%
4.samazina ko, hc un nox emisiju attiecīgi līdz 53%, 40% un 11%
Mergi degšanas katalizatora izmantošana
mērķis:
mergi degšanas katalizators samazina degvielas aizdegšanās aizkavēšanos, kas palielina sadegšanas efektivitāti. tas savukārt samazina uzturēšanas izmaksas un degvielas patēriņu. tas arī ļauj izmantot zemākas kvalitātes degvielu un samazina co, nox un hc emisijas.
pieteikšanās vietas:
kurināmo, piemēram, smago degvielu, kuģu dīzeļdegvielu, gāzeļļu, benzīnu, automobiļu dīzeļdegvielu.
lietojams sistēmās:
kuģu un stacionārie dzinēji (mazā, vidējā un lielā ātrumā), apkures katli, vieglās un kravas automašīnas utt.
pielietošanas metode:
ir pieejamas īpašas dozēšanas pudeles vieglajām un kravas automašīnām.
apstrāde:
mergi degšanas katalizators satur naftas destilātu, kas ir kaitīgs norijot. Preču drošības bukleti ir pieejami pēc pieprasījuma.
dokumentācija:
ir pieejami dati par lauka un laboratorijas testiem, ko veikušas šādas institūcijas:
dnv, fueltech, Wroclaw University of Technology, marintek, Delft University of Technology, jauns sulzer dīzelis. turklāt mums ir labi zināmu piegādes uzņēmumu veikto testu dokumentācija. šo uzņēmumu vadība pēc rūpīgas izpētes ir nolēmusi turpināt lietot apvienošanas produktu.
kvalitātes kontrole:
Zviedrijas nacionālais testēšanas un pētniecības institūts nepārtraukti pārbauda sadegšanas katalizatoru.
iekšdedzes process
petrolejas šķidrā degviela satur daudz ogļūdeņražu. lai šādu degvielu pārvērstu enerģijā, jānotiek sadegšanai. pilnīgas sadegšanas produkti ir ūdens un oglekļa dioksīds. nepilnīga sadegšana atstāj oglekļa monoksīdu, kvēpus un darvu.
mazas un vieglas ūdeņraža karbonāta molekulas, piemēram, tās, kas atrodamas gāzē un eļļā, viegli sadedzina. lielās, smagās ogļūdeņraža molekulas atlikušajā mazutā neaizdegas tik viegli, tāpēc pilnīgai sadegšanai ir nepieciešama augstāka temperatūra. degšanas procesa laikā brīvo radikāļu veidošanās ietekmē degšanas ātrumu. molekulu termiskā krekinga (krekinga gadījumā skaldīšanas reakcijas tiek paātrinātas ar katalizatoru palīdzību) notiek, sasniedzot pietiekamu temperatūru. krekinga laikā radušās sastāvdaļas (krekingā skaldīšanas reakcijas tiek paātrinātas ar katalizatoru palīdzību) ir ļoti viegli reaģējošas un uzreiz sāk meklēt skābekļa molekulas, ar kurām apvienoties. oksidēšanās atbrīvo siltumu, kas savukārt izraisa turpmāku termisko plaisāšanu. tādējādi tiek iedarbināta ķēdes reakcija.
mergi degšanas katalizators uzlabo degvielu aizdegšanos, tādējādi tiek atbrīvots vairāk enerģijas, samazinās ogļūdeņražu atlikumi un atkritumi ir tīrāki. katalizators ir paredzēts, lai samazinātu aizdegšanās aizkavēšanos un uzlabotu sadegšanas efektivitāti. labāka sadegšanas kvalitāte nozīmē, ka virzuļa gredzeni ir tīrāki, kas savukārt nodrošina ciešāku kontaktu starp gredzeniem un cilindra čaulu. merg satur sastāvdaļas, kuras tiek pakļautas termiskai krekingam (krekinga gadījumā krekinga reakcijas tiek paātrinātas ar katalizatoru palīdzību) ievērojami zemākā temperatūrā (apmēram 200 ° C) nekā ogļūdeņražu molekulas. brīvo radikāļu koncentrācija palielinās agrākajā aizdegšanās fāzē. tas uzlabo sadegšanas procesa kvalitāti, padarot to intensīvāku, tiklīdz sākas oksidēšanās. kā rezultātā tiek sasniegta augstāka liesmas temperatūra un pilnīgāka degvielas sadegšana.
temperatūras paaugstināšanās ļauj oksidēties kvēpiem un darvai (ogļūdeņraži ar zemu ūdeņraža saturu), kas citādi vienkārši paliktu dzinējā (skat. attēlus pa kreisi) vai tiktu izvadīti kā piesārņojošas izplūdes gāzes. pilnīga sadegšana samazina oglekļa monoksīda veidošanos un palielina enerģijas izdalīšanos no degvielas. augstāka temperatūra uzlabo arī vārstu un virzuļu gredzenu stāvokli, sadedzinot kvēpus un oglekļa nogulsnes un tādējādi palielinot saspiešanas spēku. samazināta cilindra noplūde palielina dzinēja efektivitāti un samazina degvielas patēriņu.